虎狼心头肉,东西拆墙车。悟空谓何不可说,无忧宫前还是我。灵魂伴侣Stucky,墙头还比星辰多。万年冷cp爱好者,日常专注一人乐。热爱一切兄弟骨科,偶尔也吃点百合。

 

《Star Sky》歌词

超喜欢这首歌,存一下歌词(嘛某种角度也很适合虎狼)

Star Sky

星空

Here we are

我们在此

Riding the sky

翱游天际

Painting the night with sun

绘夜色璀璨

You and I, Mirrors of light

你我交相映

Twin flames of fire

似两团火焰

Lit in another time and place

闪亮彼时彼地

I knew your name

我知你的名

I knew your face

常忆起你容颜

Your love and grace

你的爱和仁慈

Past and present now embrace

昨日今日交相汇

Worlds collide in inner space

世界激荡于心

Unstoppable, the song we play

唱响我们不息的战歌。




(chorus)

(合唱)


Burn the page for me

燃烧旧我

I cannot erase the time of sleep

唤醒沉睡

I cannot be loved so set me free

我不能被爱,请赐我自由

I cannot deliver your love

我不能接受你的爱

Or caress your soul so

也无法抚慰你的灵魂。



Turn that page for me

为我翻开新篇章

I cannot embrace the touch that you give

我不能接受你的怀抱

I cannot find solace in your words

也找不到安慰的话语

I cannot deliver you your love

我不能回报你给的爱

or caress your soul

也无法抚慰你的灵魂。



Age to age

年复一年

I feel the call

感受心灵呼唤

Memory of future dreams

未来梦想记忆

You and I, riding the sky

你我搏击长空

Keeping the fire bright

让烈焰永不熄

From another time and place

从彼时彼地

I know your name

我知你的名

I know your face

常忆起你容颜

Your touch and grace

你的抚慰和仁爱

All of time can not erase

时间无法泯灭

What our hearts remember stays

我们心之羁绊

Forever on a song we play

永远驻留在,我们一起的歌声中。



(chorus)

(合唱)


Burn the page for me

燃烧旧我

I cannot erase the time of sleep

唤醒沉睡

I cannot be loved so set me free

我不能被爱,请赐我自由

I cannot deliver your love

我不能接受你的爱

Or caress your soul so

也无法抚慰你的灵魂。



Turn that page for me

为我翻开新篇章

I cannot embrace the touch that you give

我不能接受你的怀抱

I cannot find solace in your words

也找不到安慰的话语

I cannot deliver you your love

我不能回报你给的爱

or caress your soul

也无法抚慰你的灵魂。


评论
热度(1)
Top

© 一个水罐一匹烈马 | Powered by LOFTER